torsdag 7. juli 2011

"Aviator" luer til baby/barn


Såkalte "Aviator" baby/barneluer kan jeg lage på bestilling. 


Lua har ørelapper og snorer slik at den sitter godt på, og den lille holder seg god og varm. Den er heklet i 100% Eskimo ull  fra Drops design og er god og myk.
Du kan selv velge hovedfarge og evt farge nr 2 på kant rundt lua, og flipp.
Knappene velger jeg ut av hva jeg har tilgjengelig i "lageret mitt". Har du spesielle ønsker, så gi meg beskjed.
Fargekart finner du her.

Str ca 0 - 3 mnd (kommer an på hodeomkretsen til barnet)

Omkrets ca 35 cm
Passer til hodeomkrets ca 35 cm - 38 cm
Lengde fra topp til front ca 13 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 17 cm

Str ca 3 - 6 mnd (kommer an på hodeomkretsen til barnet)
Omkrets ca 40 cm
Passer til hodeomkrets ca 39 cm - 42 cm
Str ca 3 - 6 mnd (kommer an på hodeomkretsen til barnet)
Lengde fra topp til front ca 14 cm
Lengde fra topp t:il slutten av ørelappen ca 21 cm


Str: ca 6 mnd - 1 år (dette kommer litt an på hodestr til barnet) Lua er ganske tøyelig.
Omkrets ca 43 cm
Passer hodeomkrets ca 43 - 45 cm
Lengde fra topp til front ca 16 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 22 cm

Str: ca år - år (kommer an på barnets hodestr)
omkrets ca 46 cm
Passer hodeomkrets 46 - 48 cm
Lengde fra topp til front ca 19 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 24 cm

Str: ca år - 4 år (kommer an på barnets hodestr)
omkrets ca 48 cm
Passer hodeomkrets 48 - 52 cm
Lengde fra topp til front ca 20 cm
Lengde fra topp til slutten av ørelappen ca 25 cm


Anbefalt å vaskes på håndvask.
Garnet er svært tøyelig og vil nok utvide seg noe

Pris 0mnd-6 mnd: 180 kr inkl frakt
Pris 6mnd-4år: 200 kr inkl frakt

Send meg en mail på: jannemkf0(att)gmail.com





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din hilsen! ♥