onsdag 24. april 2013

P*A*U*S*E


Våren er her og deilig er det!
Og med mange bestillinger for hånden og en termin som ikke er lengre enn 7 uker unna, så har jeg bestemt meg for at jeg ere nødt til å ta en pause. 
Med voksende mage og jobb, redebygging og etterhvert nybakt baby og 3 1/2 åring i hus har jeg rett og slett ikke mulighet til å ta på meg flere nye bestillinger. 
Derfor må jeg ta meg en pause fra heklingen på bestilling.
Jeg satser på å være tilbake til høsten (september-ish). :) 
Velkommen tilbake inn her da! 

Jeg har fremdeles ting til salgs både på epla butikken min og her inne. Se dette innlegget og butikken min på epla her. 

God vår og sommer alle sammen
Gode klemmer fra


2 kommentarer:

  1. Heisann;) Legger du ut en kommentar når u har tid til litt hekle butikk igjen? ;) Interessert i å bestille noen vinterluer til jenta mi når u er klar for å gjenoppta butikken;) ELSKER DE GODE, FINE OG VARME LUENE DU HEKLER;)♥ Masse klemm er fra Marion;)

    SvarSlett
  2. Åå så koselig Marion! Jeg regner med å være tilbake i september for bestillinger. Legger ut innlegg her, kanskje også på instagram når jeg er tilbake 😊

    SvarSlett

Takk for din hilsen! ♥